ADHD??

Astazi, 07 octombrie,  m-am diagnosticat singur cu ADHD. Am auzit prima data de aceasta boala ieri seara, cand mi-a scris un tip pe reddit ca are simptome asemanatoare mie si atunci am inceput sa ma interesez despre acest dezechilibru mental. Mi-am facut cateva teste online si ce m-a surprins pe mine cel mai mult a fost faptul ca m-am regasit in multe simptome precum:

  • faptul ca in generala eram considerat “clovnul clasei” deoarece nu aveam deloc stare;
  • faptul ca aveam aceasta ceata mentala si in generala;
  • cand comunic cu cineva parca aud acea persoana prin TV, parca nu comunica direct cu mine;
  • cand faceam teme in generala si chiar si in liceu si facultate ma ridicam de pe scaun ft frecvent;
  • faptul ca nu imi puteam coordona corpul si nu am fost bun la niciun sport.

Si totusi in acelasi timp la organizare am abilitati: am organizat excursia in America, excursia in Bucuresti cu Elena, am organizat deplasarea la un curs Herbalife, la Bucuresti, cu autocarul si toata lumea  a ramas surprinsa deoarece a fost cea mai buna organizare. Am realizat cateva filmulete despre excursiile in State, cu lista mea de scopuri; lucruri care din punctul meu de vedere iti solicita multa atentia la detalii.

Am citit ca s-a aratat in multe studii stiintifice faptul ca canabisul ajuta mult la aceasta stare data de ADHD si tot ce-i posibil ca eu  sa ma fi simtit bine din cauza substantei active din canabis care ajuta in aceasta boala.

M-am vazut in weekend cu Diana N. si ea mi-a spus ca toate simptomele mele sunt in principiu date de anxietate, ca parca vroiam sa o conving ca am acest dezechilibru.

 

P.S.: Prendez: daca am tras prenadez pe nas doar pt a-mi linisti mintea, pentru a-i da acea substanta de care creierul meu are nevoie involuntar?

Leave a Reply

