Ieri 3 octombrie 2016 am revenit între oameni. După ce am stat acasă, în casă, fără să am voie să ies afară din cauza accidentării la glezna 4 luni de zile. Ieri mi-am făcut curaj și timp de 3 ore am stat între oameni. Nu am putut deloc comunica cu ceilalți, decât ft puțin, mai mult îi salutam din cauza ca inca eram cu mintea în nori, aveam acea ceata mentala. Nu eram deloc prezent. Si culmea ca în jobul în care eram ieri implicat însemna să socializez cu invitatii, dar am evit acest job de tot. Spre seară, înainte de culcare am făcut o meditație de lumină, de curățare a centrilor energetici, o meditație cu arhanghelul Mihail si parca după câteva nopți cu vise zbuciumate mi-am găsit liniștea măcar noaptea. Astazi dimineața iarasi am fost oke, până am intrat în contact cu mama.

Leave a Reply

